Įvairaus dydžio įmonėms teikiame profesionalias buhalterinės apskaitos paslaugas
Buhalterinės apskaitos paslaugas teikiame tiek naujai įsikūrusioms, tiek brandžioms, ilgą laiką veikiančioms įmonėms. Nesvarbu ar Jūsų įmonėje dirba 1 darbuotojas ar 1 300, mes esame tam, kad pasiūlytume pačius efektyviausius Jūsų įmonės apskaitos administravimo būdus. Mes siūlome pilną buhalterinės apskaitos paslaugų paketą, nuo pirminių dokumentų administravimo iki visų LR tvarka nustatytų ataskaitų rengimo ir pateikimo.
Jūsų įmonei galime suteikti visas buhalterinės apskaitos paslaugas:
Pagal Jūsų verslo specifiką, efektyviausio apskaitos modulio išgryninimas / paruošimas;
Pirkimų ir pardavimų dokumentų apskaita;
Kasos knygos apskaita;
Banko dokumentų apskaita;
Ilgalaikio turto apskaita;
Atsargų apskaita;
Darbo užmokesčio apskaita;
Kuro apskaita;
PVM grąžinimo apskaita;
Įvairių mokesčių apskaita;
Sandėlio apskaita;
Jums garantuosime visapusišką Jūsų įmonės finansinių dokumentų administravimą:
Pateiksime Jūsų įmonės ataskaitų duomenis SODRAI;
Pateiksime Jūsų įmonės deklaracijas VMI;
Visapusiškai atstovausime Jūsų įmonę: VMI, SODROJE IR KITOSE VALSTYBINĖSE INSTITUCIJOSE;
Paruošime Jūsų įmonės finansines ataskaitas: BALANSO, PELNO NUOSTOLIO IR KT.
Pateiksime ir tinkamai sutvarkysime metines ataskaitas REGISTRŲ CENTRUI;
Paruošime darbuotojų PRIĖMINO, ATOSTOGŲ, ATLEIDIMO dokumentus;
Ir, žinoma, suteiksime visas Jums reikiamas finansų valdymo ir optimizavimo konsultacijas.