Orientuojamės į laiku atliktus darbus, jų kokybę,
lengvą pasiekiamumą ir asmeninį bendravimą su klientais.

Buhalterinė apskaita įmonėms, vykdančioms veiklą užsienyje

Įmonėms, veiklą vykdančioms užsienyje, mes siūlome visapusišką buhalterinės apskaitos paslaugų paketą, nuo pirminių dokumentų administravimo iki visų Lietuvos Respublikos tvarka nustatytų ataskaitų rengimo ir pateikimo.

Teikdami paslaugas vadovaujamės konfidencialumo, sąžiningumo ir pasitikėjimo principais. Mūsų įmonės klientams garantuojame visos gaunamos informacijos konfidencialumą.

Jūsų įmonei galime suteikti visas buhalterinės apskaitos paslaugas:

Pagal Jūsų verslo specifiką, efektyviausio apskaitos modulio išgryninimas / paruošimas;
Pirkimų ir pardavimų dokumentų apskaita;
Kasos knygos apskaita;
Banko dokumentų apskaita;
Ilgalaikio turto apskaita;
Atsargų apskaita;
Darbo užmokesčio apskaita;
Kuro apskaita;
PVM grąžinimo apskaita;
Įvairių mokesčių apskaita;
Sandėlio apskaita;

Jums garantuosime visapusišką Jūsų įmonės finansinių dokumentų administravimą:

Pateiksime Jūsų įmonės ataskaitų duomenis SODRAI;
Pateiksime Jūsų įmonės deklaracijas VMI;
Visapusiškai atstovausime Jūsų įmonę: VMI, SODROJE IR KITOSE VALSTYBINĖSE INSTITUCIJOSE;
Paruošime Jūsų įmonės finansines ataskaitas: BALANSO, PELNO NUOSTOLIO IR KT.
Pateiksime ir tinkamai sutvarkysime metines ataskaitas REGISTRŲ CENTRUI;
Paruošime darbuotojų PRIĖMINO, ATOSTOGŲ, ATLEIDIMO dokumentus;
Ir, žinoma, suteiksime visas Jums reikiamas finansų valdymo ir optimizavimo konsultacijas.

Gauk individualų pasiūlymą

Atsižvelgdami į tai, jog kiekviena įmonė turi skirtingus poreikius, parenkame efektyviausią paslaugų teikimo modelį. Užpildykite žemiau esančius laukus ir mes Jums atsiūsime individualų pasiūlymą.

Pagrindinė informacija:

Jūsų įmonės pavadinimas:

Jūsų vardas:

Tel.nr:

El.p:

Šiuo metu esantis darbuotojų skaičius:

Vidutinis gaunamų sąskaitų skaičius per mėnesį:

Vidutinis išrašomų sąskaitų skaičius per mėnesį:

Atsargų pozicijų skaičius:

Trumpas Jūsų įmonės veiklos aprašymas:

Papildoma informacija:

Ar reikalinga atsargų sandėlio apskaita pagal nomenklatūrą?  Taip Ne

Ar reikalingas avansinių apyskaitų pildymas?  Taip Ne

Ar reikalingas kelionės lapų pildymas?  Taip Ne

Ar reikalingas darbo laiko žiniaraščių pildymas?  Taip Ne

Ar reikalingas personalo apskaitos dokumentų pildymas
(sutarts, įsakymai, prašymai ir kt.)?  Taip Ne

Ar reikalingas mokėjimo nurodymų pildymas?  Taip Ne

Darbo užmokestis:

Ar darbuotojams skaičiuojamas pareigybinės algos?  Taip Ne

Ar darbuotojams skaičiuojamos algos nuo išdirbio?  Taip Ne

Jūsų klausimai ir papildoma informacija:

Maloniai kviečiame bendradarbiauti!

Jeigu Jus domina kvalifikuostos ir kompetetingos paslaugos, prašome susisiekti žemiau norodytais kontaktais.

UAB, AVERTAS

Tel.: 8 (688) 89140

El.p.: info@avertas.lt

Įmonės kodas: 301793030

Adresas: Savanorių pr. 19, Vilnius

Darbo laikas: I - V, 9 – 18 val.